ElizKuzey aynen☺ hep boyle dua ediyorum herkes icin kendi bebeyim icinde. Allahim fark etmez oglan ya kiz imanli akli basinda eli ayagi yerinde sana layikli bir insan olarag yetisdir bebekleri. Aminnn❤ bizde kalp ataslarin duydug Allah geri kalanni hayrli etsin. Banada erkek olucak diyorlar amma ben hicbisey hiss etmiyorum😄 sanki annelik duygusu gelmis bana simdiden ne olursa olsun benim yavrum zaten diyorum hamd olsun Allaha☺