Humaninannesi Ebruaral biraz zor mutfak fena kokuyor, hava kokuyor, su kokuyor 🤢 Fasulye e kadar olmuş bugun ya minik kuşum Birkaç gün önce pembe akıntım oldu bu arada
Ozdmrkbraa Ebruaral kandilimiz mübarek olsun 🌸🤲🏻biz de 7+6 haftalığız çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım öyle şiddetli bulantı tiksinme flan bazen bebeğin var olduğunu unutuyorum 😂
Ozdmrkbraa Ebruaral gebelik öncesinde de koku hassasiyetim vardı şu an onun arttığını hissediyorum sanki özel gücüm var gibi başkasının yaptığı bi yemeğin içinde var olan her şeyi sıralıyorum 😂😂
imren91 Burdayım canım. Bugün tam 7 olduk. Benim pek bişeyim yok. 😅Sadece iştahım az, tiksinti var o kadarcık😍
melegegebe Humaninannesi Merhaba benim de kahve rengi akintim oldu dünden beri 😬 sebebi neden acaba 😬😬 6+4 haftaligum sizunki gecti mi
Ebruaral Allah yardımcımız olsun evet koku hassasiyeti var gerçektende benim minikte fasulye büyüklüğündeymiş 🙂
Ebruaral Ozdmrkbraa Bu bendede oluyor bazen hiçbirşey hissetmiyorum yani dediğiniz gibi unutuyorum gerçektende ☺️
Ozdmrkbraa Ebruaral yine de dikkat etmeliyiz sıkıntılı süreçlerdeyiz ister istemez ilk yerleşme zamanları 🤭
Ebruaral Ozdmrkbraa evet dikkat etmek gerekiyor neler yiyip içiyorsunuz bilgi alalım biraz nerde oturuyorsunuz doktor tavsiyesi alalım mesela iyi olur
Duru999 Ebruaral Selam😇 cok sukur Allaha 7+3 olduk bu gun . 2 haftadir mide bulantisi beni hic rahat burakmiyor( cox halsizim. Allah herkesin yardimcisi olsun amin.
Ozdmrkbraa Ebruaral Niğde de oturuyorum kuzum oruç tutuyorum şu an sakıncası olmadığı için. İftarda yemeğimi yiyorum sonra sahura kadar uyumadığım için çiğ badem fındık yiyorum süt içiyorum yumurta yiyorum yeşillik yiyorum mevsim meyveleri yiyorum bol su içiyorum 1 tane hurma yiyorum. Çiğ ceviz de yemelisin benim alerjim olduğu için yiyemiyorum
ElizKuzey Hayırlı kandiller 🤲🏻🌸 7+3 olduk bizde bel ağrım hafifledi koku hassasiyetim başladı iştahsızım biraz sevdiğim kokular hoş gelmiyor artık 😟
Duru999 ElizKuzey Selam guzel.kardesim ne guzel ayniyiz😇 tahmini dogum tarihniz ne zaman soyledi doktor?) Bideki hiss ede biliyomusun kizmi ya erkek diye?😅 ben hic bisey hiss etmiyorum😃 amma cok merak ediyorum. Allah sag salim kucamiza almayi nasib etsin in se Allah
ElizKuzey Duru999 merhaba canım 6+6da kalp atışını duyduk bizde 🤲🏻 Tahmini 2 Ocak görünüyor etrafımdaki herkes erkek diyor ben kız bence diyorum sağlıcakla gelsinde hiç mühim değil 😇🌸🤲🏻 Zamanda geçmiyor tabi iyi mi herşey yolunda mi büyüyor mu merak ediyorum 🥰
Ebruaral Ozdmrkbraa güzel besleniyorsun maşallah çiğ ceviz tamam yediklerinizi not edeyim yinede güzel bilgi oluyor gerçekten teşekkür ediyorum 💋
Ozdmrkbraa Ebruaral rica ederim kuzum. Kan tahlili istedi doktorum kan, Demir değerlerim çok düşüktü verdiği ilaca hemen başlamadım karadut pekmezi keçiboynuzu pekmezi bide üzüm pekmezi içiyorum 1 er kaşık verdiği ilacın yan etkilerinden dolayı başlamadım şu an bakalım ne durumda olur değerlerim 🤭
Ozdmrkbraa Ebruaral inanır mısın gebelik öncesine kadar günde 1 bardak su içiyordum doğru düzgün yememe içmeme dikkat etmiyordum sürekli asitli içecekler içiyordum şu an kendimi hiç düşünmeden bebeğimi besliyormuşum gibi düşünerek yiyorum hep 🤭🥰
Bburcuubr Kızlar herkese merhaba sat a gore 7+5teyim ama gecen hafta gittigimde kalp atisini duyamadik 1 hafta sonra tekrar çağırdı doktor kalp atışlarını geç duyan varmi aranizda ve ilk gittigimde gec dollenme oldugunu belirtmisti doktor