Arzuarzu F_nur34 39+2 banada bu hafta gelmezse haftaya yatırırım seni dedi 🥺 hareket halindeyim ama yok gelmiyor
Arzuarzu F_nur34 inşallah o kadar beklemeden kendi sancınla gelir kuzum😌 insan son zamanlar daha bi stres altında oluyor
purplemoon F_nur34 bende Perşembe gunu40.haftaya giriyorum. Doktorum en son 41e kadar bekleriz dedi sonra suni veririz dedi normal doğum için. Vardır Allah’ın bir bildiği bekleyip gorucez stres yapmayalım elbet doğacak bı kaç haftaya 😊 bol bol dua edelim