F_nur34 Evet bugun 39+0. Ama Doğuma dair hiçbir belirtim yok son 7. Ama doktorum 41e kadar bekleriz demişti geçen cuma. Sizde durumlar nedir neler yapıyorsunuz ?
Tumurcuq F_nur34 40+3 . .sifir sanci ve hic bir belrti yok. Şimdi doktora gidyom zaten bakalm..normal douş istiyom
Mom46 F_nur34 bnde perşembe tam 40 haftalık olcam açıklığım var sancımda çıkıyor ama perşembe gününe kdr gelmezse 41 i beklemicem suni isticem
F_nur34 Tumurcuq doktorunuz ne kadar bekleyelim diyor yada beklemeyelim mi diyor bize de yazar mısınız😀
F_nur34 Nazliiiiii benim 36da yapılmıştı sonrasında her hafta gidiyorum ama nstde sancım çıkmadığı İçin tekrar kontrol hiç edilmedi canım
Selinburak Nazliiiiii benim 37 hastalıkken yapıldı ama bebeğim ne kanala yerleşmiş ne de açıklığım vardı çatım normalmiş sadece
Nazliiiiii F_nur34 bna nıye yaplmıo bnm cuma kontrolm vr 38+6 olcm cuma yapr herlde artık 😕 insan merk edyo norml doguma musaıtmiym nolck mrk içindym
Laylaylay Bugün tam 40.haftaya girdik ama belirti yok hala 🤷🏼♀️ Doktor 40+10’a kadar yolu var, gelmezse suni sancı demişti geçen hafta. İnşallah beklemez o kadar 🙏🏻
Selinburak Bende 38+5 im 10 gün önce nişanım geldi ama ne açıklık ne de bebeğim yerleşmedi doktorum 41 e kadar bekleriz dedi ama bilmiyorum kendiliğinden gelsin çok istiyorum ama umudum tükenmek üzere
F_nur34 Mom46 bende aynı şeyi düşünüyorum 40 olunca 41i beklemek istemiyorum Doğumu baslatsınlar yada alsınlar çünkü dayanamıyorum artık
Mom46 F_nur34 aynen öyle cnm birde artık 40 dan sonra risk oluşuyor kaka yutabiliyor suyu azaltabiliyor normal doğum isterken boşuna sezeryan yapıyolar yarın doktora gideceğim bekleyelim derse kabul etmeyeceğim ve suni sancı isteyeceğim zaten bnm 1 cm açıklığım ve nstde sancım 60-80 lerde çıkıyordu büyük ihtimal verir demi suni sancı
F_nur34 Mom46 yani vermesi lazım çünkü haftası dolmus. Ayrıca zaten hem dediğiniz gibi risk oluyor 41e kadar bekliyorlar ama 2 günde bir nst için hastaneye gitmek gerekiyor eee durum malum ben haftada bir kontrole çekinerek gidiyorum bir şey olucak diye. Bencede siz talep edin Doğumu başlatsınlar bende bu Cuma konusucam hala gelmemiş olursa