Sselmaguler 40+3 deyiz henüz hiç açılmam yok, arada adet sancısı gibi ağrım oluyor ama cok düzensiz acaba sancım ne zaman gelcek gelmicekmi nasıl olacak stres olmaya başladım.. benim gibi 40 dan sonra normal doğumu bekleyen varmııı acaba ???
Mrveef Sselmaguler 40+5 iz bugün, ne gelen var ne giden ne gelmeye niyeti olan ağrı sancı açılma adına hiç bisey yok☹️ 2 güne kadar gelmezse suniyle başlatıcaklar doğumu, çok korkuyorummmmm🙈
Tumurcuq Sselmaguler 40 +3 ama tik yok ya…şimdi doktoro gidcem bakalm ne diyor….bacak aram feci agryor ama…ayaklarm cok şişdi ve bide mide yanmasi hala oluyo..nolucaq bu işler ya…..daha dorusu bebişler…..atdan muayne acaba dogumu tetkilermi?
Glsm3553 Sselmaguler Saadet26 Sekerbuhra Yasmiiin3 Mrveef YaseminTufan71 Tumurcuq son adet tarihiniz nedir yanlis mi hesapladik diye dusunuyorumda Mrveef
Hayalanne Sselmaguler var canım hepimiz aynı anda denk gelmesekde 30 kişi var en az burda gördüğüm 😂 bizimde günümüz bugün sıfırlandı doldu 😊 sesimiz çıtımız yok hala 🙏🏻 Umarım bayrama kalmaz 😞
Hayalanne Mrveef hepimizin ortak derdi gelmeyen bebişler yüzünden son moda olan suni sancı yolu gözüküyor 😞 umarım bayrama kalmadan kendi sancımız gelir 😊
Mrveef Saadet26 hayır bide yürüyüş squat pilates topu hurma yapmadığım denemediğim şey kalmadı , olmayınca olmuyor demek ki 🤷♀️ Şu mübarek günde Rabbim yüzümüze gülsün kendi sancılarımızla kolay bi doğum nasip etsin bizlere de biz gibi olanlara da
YaseminTufan71 40+2 olduk bende sabirsizlikla bekliyorum biran once gelsin istiyorum daha ne zamana kadar bekliyecegim bilmiyorum insallah bayramda aramizda olur
Hayalanne Tumurcuq of aynı sikayetler ben ıkı kere muayene oldum tetiklemedi vala burda oyle hıkayeler cok gormustum ama bizim bebişler cins belli 😂
Sselmaguler Tumurcuq mide yanması beni uyutmuyo okadar cok var aynı zamandayız şuan hastanedeyim cuma gününe yatış verdi bana doktorum suni denencek.
Hayalanne Glsm3553 13 ağustos ta hastalandım bitmeside 20agustostur hesap alıkern başlangıcı alıyorlar yanlışoldugunu sanmiyorum ama geç döllenme diye bişey varmış o olabir yada hiçbir sebep yokkende uzadığı oluyormuş
Glsm3553 Tumurcuq ayniyiz seninle ama sorun yapmamak lazim bence gec dollenme olmus olabilir ultrasonla ayni mi gidiyor haftasi peki
Sselmaguler Benimde 10 ağustos son adet tarihi, 16 mayıs dendi tahmini doğum ama gelen giden yok şimdi muayeneye geldim tekrar 40+6 da yani cuma günü yatış istedi suni sancı ile denenecek ozamana kadar gelmezse… hayırlısı olsun artık bakalım…
Sekerbuhra Sselmaguler peki 40 hastalıktan sonra hic muayene oldunuz mu bende muayene olsammi yoksa sancılarımı beklesemmi diye düşünüyorum kararsız kaldım baram yasak derken korku sardı beni
Hayalanne Sselmaguler bendede var mide yanması kasık agrısı batması zaten nefes alamama da var arkama yaslanamıyorum bu sizdede var mi en cok merakettiğim
Tumurcuq Sselmaguler bende şimdi geldm canm doktordan sadece 1 parmak aciklik var dedi gel yarin suni verelm dedi ben biraz daha beklyelm dedi oda 1 hafta o zaman dedi…. İnşAllah öz sancm gelir ya