Suleyigit canım ben de 30 haftalığım, 29 haftalıkken doktora gittim söyledim bu ara çok yavaş hareketleri sadece gece hissediyorum dedim. Ultrasonda gösterdi mesela suan hareket ediyor ama kuvvetli bi şekilde vurmadıgı için hissetmiyorsun dedi. Çok narin demek ki benim kızım 💕