Gnleymn bugün 37+0 oldum 3700 çıktı ultrasona göre 40 haftalık görünüyor. Mecburi Sezaryen olacak 20 at önce sezaryen oldggu için Haftaya hazırlıklı gel dogumu başlataabiliriz dedi ama başlatmayadabilir 39u da bekleyebiliriz dedi çok şaşırdım hep kendimi 38 diye şartlandormıştım 39 nereden cıktı anlamadım