Tugce48 Gnleymn 37+2 de 2935 gr 51 cm cıkmıstı son 3 haftadır az kilo alıyor oğluşum ama çok şükür yolunda hersey 🙏☺️
MelikeBzB Gnleymn Bende en son cuma günü gitmiştim 36+5ken 3270 gramdı canım. Şuanda 12yi gecitgi için 37+3 oldum hafraya carsmabada doğum kısmetse 🤲🙏
Ravzamm Gnleymn 37+6 da doğum yaptım 3300 doğdu, en son 37+0 ultrasonda 3360 çıkıyodu kilosu ultrasona çokta fazla güvenmeyiin kızlar 🤷🏻♀️