Bu çarşamba 20 mayıs sezaryen olarak doğumum gerçekleşecekti. Ama bebeğim sabırsızlandı. 17 mayıs 17:37 spinal sezaryen ile dünyaya geldi😊🙏 3760 gr 50 cm doğduk. Şimdi 170 gr mını verdi ödemini attı. Öncelikle çok panik biriyim. İlk girerken bir ağlama tuttu. Ama doktorum beni çok güzel sakinleştirdi. Sırttan iğne vurulurken elimi tuttu. Güç verdi bana. İğnede kendimi çok kastım çok acıdı açıkcası ama dayanılmayacak birşey değil kesinlikle. Hemen uyuşmaya başladım. Sonra nasıl oldu anlamadım bebeğimi hemen kollarıma verdiler 🥰 hiç birşey hissetmedim. Bebeği alıp götürdükten sonra geri kalan kısım tamamlanırken mide bulantısı hissettim kuscak gibi oldum hemşireler hemen müdale etti. Gelelim sonrasına. Ameliyattan sonra bir titreme geliyor vücuda çok normal 1 saat içinde geçiyor. Öyle dayanılmayacak bir ağrı yaşamadım. Gazımı rahat cıkardım tuvaletime rahat çıktım. Bugun ikinci günüm çok çok rahatım. Yürümek cok önemli yürüdükçe çok daha iyi hissettim kendimi. Kalkıp kendi işimi kendim görebiliyorum. Sezaryen olunca sütün gelmez muhabbetlerinide bir kenara bırakın. Maşallah nazar değmesin. Hemen emzirmeye başladım. Sütümde geliyor çok şükür. İki gündür kan şekerine de bakılıp takip ediliyor. Herşey yolunda çok şükür. Yarın taburcuyuz 😊 sormak istediğiniz birşey olursa cevaplarım.