Bende 20+4 🐣 4 gün önce tartıldım hastane de 2 kg almışım bebişin ağırlığı 390 gr.Doktor herşey yolunda dedi çok şükür.Çatlak kremi istedim vermedi ilk gebeliğinde çatlağın olmamış bunda da olmaz onlar ticari amaçlı dedi.Sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım inşallah🤲🏼🥰