Zeyneb51 Serpil_27 merhab cnm bizde 21 haftadayız cuma günü doktora gittim herşey yolundaymis 1 hafta önde gidiyo dedi oğlum olacak bayram sonu hazırlıklara basliyacam inşallah en son 9 kilo almıştım bu gittiğimde tartılmadım kaç kiloyum bilmiyorum biraz namaz kılarken zorlanıyorum
GulcanYvz Serpil_27 canım bizi evde kalmak bitirdi 🤭Sadece yiyorum valla hele Ramazan’da daha çok birde oruç tutmadığım halde eşime sahur hazırlarken yiyorum of hep yiyorum 23+3 olduk 4 -4,5 kilo arasında gidip geliyorum ama ağırlaştım baya bazen namaz kılarken zorlanıyorum yerimden kalkamıyorum 😁
Cansummm Serpil_27 bende 20+1 im karnım baya büyüdü kızım olacak Allah’ın izniyle🤗 5 kilo aldım şimdilik hareketlerini çok nadir hissediyorum plesantam ön rahim duvarına yerleşmiş bebeğim onun arkasında kalıyor sanırım bu yüzden 3 güne 1 falan hissediyorum ama artık pıt pıt değil de içeriden karnımın şişip indiğini anlık hissediyorum. 28 Mayıs ta detaylıya gireceğim bakalım inşallah herşeyiniz yolundadır heyecanla bekliyorum 💕💕
Drydn Bende dün tam 21 oldum 5 kiloyu geçti aldığım kilolar üzülüyorum hareketsizlikten bacaklarım selülit oldu, göğüslerim 85 i geçti :( birde çatlarsam ki çok sürmez herhalde tam olacak , şükür ki şimdilik sağlık sorunu yok ama nasıl bitecek bakalım
Serpil_27 Drydn kilo normal cnm bende öyleyim hemşire ilk hamileligin dedi ekmek yeme dedi sadece normal normal dedi bana çatlaklar oluşur mu önlem amaçlı ne kullanabiliriz acaba
Zeyneb51 Drydn ya benim ilk kızımda 30 kilo aldım heryerim catlamıstı cnm bacaklarım göğüsüm karnım şimdi oğlumda göbeğim önde gidiyor yine catlamaya başladım 16 haftada tartıldım 9 kilo almıştım şimdi 21 3 daha almışımdırkesin
Zeyneb51 Serpil_27 malesef unutmuşum cnm sonradan aklıma geldi ama iş işten geçmişti ama ilk kızımda hep önde gidiyodu 3 buçuk kilo doğmuştu belki oğlumda öyle doğar
Serpil_27 Zeyneb51 inşallh cnm saglıklı olsunlarda bende hiç sormadım nasıl gelişimi dedim iyi dedi geçiştirdi ayın 27 sine detaylıya giricem cinsiyetide kesinleşir gelişiminide öğrenirim söyler galiba ondada
Serpil_27 Zeyneb51 ilk hamileliginde krem yağ falan kullanmadın mı cnm kilo sıkıntı ya bende sevmiyorum 6 7 kilo da ben aldım dogum sonrası sıkı diyete gircem galiba 😔
Nihalufuk GulcanYvz Canım bizde 23+3 olduk çok şükür bende 4 kilo aldım şimdilik o kadar agirlasmadim catlaklarim yok ama biraz yol yürüdüğüm zaman belim ağrıyor hemen oturmak istiyorum oda bence şimdiye kadar hiç yurumedigimiz icin sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah
Zeyneb51 Serpil_27 hayırlısı olsun cnm ben ayrintiliya ne özelde ne devlette yer yokmuş malesef yaptiramiyorum aynen sormayinca zaten bişey soylemiyolar bebim buna 3 ayrı doktor erkek dedi ilk kizim hiç gostermemisti bu çabuk gösterdi 😊😊
Zeyneb51 Serpil_27 vallahi bagdem yağı filan hiç fayda etmedi cnm hiç diyet yapmadım 2 aylıkken 20 kilo gitmişti e aylıkken sadece 5 kilom kalmıştı
GulcanYvz Nihalufuk aynen canım oda çok oturmaktan hareketsizlikten oluyor biraz yürüsek belimiz ayağımız ağrıyor inş Rabbim sağlıcakla kavuşmamızı nasip eder
Zeyneb51 Serpil_27 genelde tahmin tutuyo canım bana 12 haftada erkeğe benziyo dedi 16 de başka doktor kesin erkek dedi 21 haftada erkek dediler