Hafizeevik Bende kararsızım bu konuda,kuranda hamilelere muaf yok bu bir gerçek.Hasta ve yolculara var.Hasta değiliz çok şükür hamileyiz,ama bizden beslenen bir can var.Muallaktayım açıkcası,çevremde tutup bebeği gayet sağlıklı ve kilolu doğan çok örnek var.En iyisi 1 gün tutup kendimizi denemek olacak sanırım. (tabi tutmayı düşünenler için bu sözüm😉)