38.3’üçüm dün ntsye bağlandım sancı çıkmadı ultrasyon Altan muayene yaptı ben bacak aramdaki ağrıdan bahs edince çatı muayeneside rahimde açılma var 1 hafta 10 güne doğum yaparsın dedi ve dünden beri belimde doğum sancısı gibi sancım oluyor 2,3 saat canım yanıyor yorgun düşüp ıyunca geçiyor 2 çocuk doğurdum bu daha değişik ilerliyor ilk hamilelik gibi endişe ediyorum