O kadar çok anne karnında kaka yapan bebek oluyor ki.39 dan sonrası biraz riskli.ki 40 lı haftalarda az açılmaya,suni sancı basınca bebek anne karnına kaka yapıyor.enn enn garanti 38 küsür haftalarda başlayan sancıyı,suni sancı ile desteklemek.bı arada. Bende 38 haftalığım nts tık sancı yok.