Cansu-27 Kola normalde de zararlı olduğu için mümkün olduğu kadar içmemeye ya da az içmeye çalışmak lazım. Ben hiç kola içmezdim, en son ne zaman içtiğimi hatırlamam ama gebeliğin ilk döneminde aşırı derecede kola çekti canım. Bir iki günlük bir istek değil hep aklımdaydı belki bir kere içsem geçerdi ama inat ettim organ gelişimi vs dedim içmedim. Onun yerine meyveli maden suyu içiyordum içimin yangını hafiflesin diye 😄 şimdi 29. haftaya geldik maalesef içtim, eşim eve kola almaya başladı ki normalde almazdı. Her almasında yarım çay bardağı kadar içiyorum. İçindeki şeker miktarından mıdır bilmem bebeğim çok hareketleniyor içtiğimde. Az miktarda olduğu sürece bir zararı olmaz ama abartmamak lazım