El ayak şişliği ile beraber tansıyon yükselmesi varsa tehlıkelı dedi doktorum bana. Birde şişmeler tek ayak yada tek el gibiyse. Bunları takıp et dedi. Ara sıra tansıyon kontrolü yap dedi. Bırde bol su içicez tabi🙈 35.haftamdayım. Yaklaşık 20 gündür başladı bende öncesi yoktu.