Nur5495 Hazalperi ben ilk üç ay korkumdan bişey yapmadım, düşük tehlikem olmamasına rağmen Allah korusun dedik, siz yeni mi evlisiniz acaba
melindam Hazalperi Anlıyorum Sizi ama Sık İlişki Önerilmiyor Hamilelikte Hem Enfeksiyon Riski Var Hemde Erken Doğum Yani hergün Hergün Olmasından Bahsediyorum. Riskiniz Olmayabilir Ama Olmayacağı Anlamına Gelmiyor Maalesef
NurseB Hazalperi doktorun gayet sık öneride bulunmuş. 2haftada 1 diyen doktorlar var. Bende abartılmamalı.
Hazalperi SeHer1909 😁😁sınır koydu mu doktor size bende şuan isteksizlik var acaba sonra düzeliyor mu ki
SeHer1909 Hazalperi ben 28 hftadayım ilk 20 hafta kaçtım diyebilirim isteksizlik vardı. 26da Dr a sormuştm ben cinsel ilişki için sıkıntı var mı diye yok dedi biz de devam 🙈 bir kaç haftadır o kaçıyor diyebilirim 😂
Salser1985 SeHer1909 ama öyle selamın aleyküm diye giriyor adam eve bide hava sıcak yan yana bile oturamıyoruz 😁
NurseB Hazalperi istek kalmadı cümlesi olumsuz olsa da beni rahatlattı bende mi sorun var diyordum başkalarında da olmasına sevindim demekki sorun değil bu
Hazalperi Nur5495 yeni evli değiliz de eşim çok düşkün bana Allah bozmasın sadece cinsel yönden değil tabi çok severek evlendik monotonlaşmadı evliliğimiz
Meleks32 MinikTavsanim valla hafta da iki bulmuş daha ne istiyor biz 16 olduk yapmadık çünkü eşim korkuyor benimde canıma minnet oh istemesin
nil_sugra Hazalperi haftada 2 kere izin vermiş doktor zaten. Valla kıskandım bu ateşi😂 ben anca uyuyayım. 3 ay da 1 kere yaptık onunda ertesi günü doktordaydık. Eşim artık kurusamda ölsemde doğurmadan yapmam diyor yazık valla kocama 😂😂
Meleks32 Hazalperi aman nasılsa doktorlar artık tek alıyor corona dan dolayı istemediğin de ver yaygarayı 😂😂
ayazmoms41 Valla benim eşim bebeğimize bişey olur diye çok korkuyor. Öpüyor kokluyor ama ötesi olmuyor. Dr bence baya bir insiyatif kullanmış 😊
Esrahmet Hazalperi demek ki birsey görmüş ki haftada 2 diyor yoksa yasak koymuyorlar yani bana koymamışlardı ama zaten insanın canı haftada 1 bile istemiyor o halde kocanda azıcık sabrediversin 🤣🤣
Hazalperi Esrahmet benden kaynaklı dememişti doktor canım benim genel politikam bu öneri olarak demişti