Hmsregmze canım kilosu da iyiymiş rabbim Dağına göre kar veriyor benim doktorum öyle demişti hadi doğuma derken, ben hiç hazırlıksızdım
ağlaya ağlaya girdim doğuma sen içini ferah tut inşallah zamanında gelir ama Erken doğarsa bile yoğun bakımda çok kalmaz 33. Haftalık doğum yapıpta 1 ay bebek bekleyen gördüm ben yoğun bakımda kilodan dolayı artıların fazla dediğim gibi yemek dışında asla kalkma yardım edenin var mı