Sedauras ben de 34+6 yım arada bi elimi, kolumu, ayağımı bilemiyorum artık göbeğime dayıyor sertleşiyor karnım, çok rahatsız oluyorum.Sizin sertleşme dediğiniz böyle bişey mi? Ben hiç sancı vs.dir diye düşünmemiştim, henüz hiç nst ye de girmedim, 2 gün sonra gireceğim