Esracim ben 5.haftadan beri kullanıyorum kahverengi akıntılarım için 9.haftada geçti 11 haftalığım yaklaşık 20 gündür kahverengi akıntılarım yok 2,5 haftadır yani doktor 11,12. Haftaya kadar kullanıcaz dedi pazartesi kontrolum var bakalım ne diyecek sizde doktorunuza sorun ilacin bi zarari yok bebegin tutunmasi rahime sagliyor benim mide bulantilarim seyrek oldugu icin benim doktorum agizdan onerdi progestan 200 mg sabah aksam ve bol bol dinlendim ve haftada bir igne oldum sizde doktorunuz dediklerine uyun lütfen saglıkli gunler