gldnn Arkadaslar 5 aylık hamileyim ve bugün hastaneye gittim.ultrasyona girdim bebegin sıvısının azaldıgını söylediler ne eksik ne fazla sınırda gibi bisey dediler ve günde 3 lt su icmem gerektigini soylediler ben sıvının suyla alakalı oldugunu dusunmuyorum basina boyle bisey gelen var mi ve ne yapmam gerekiyor bana yardimci olur musunuz?
Evita gldnn su sızıntısı şüphesiyle gittim, test yaptılar değilmiş. Ama öyle bişey varsa diye sonucu öğrenene kadar orda bile bi şişe su içirdiler bana giderken de eve , ebe iyice tembihledi bol su iç diye, demekki ilgisi var :/
Esra_35 gldnn su içmeyle çok bi alakasi yok canim benimde aynı şekılde demislerdi 4 aylikken suyu sınırda diye kotu dusunmeni istemem ama benim gebeliğim riskli bi gebelik şuan 7 aydayim bebek bi buçuk ay geriden geliyor gelisim geriligi plesnta yetmezlgi yok yok ne olacagini bende bilmiyorum suyu için havuç suyu portakal suyu oneririm ozellikle havuç canim insllah sende aynı şeyleri yasamazsn Allah yardimcn olsun
Esra_35 gldnn bebeğimn yaşamayacni falan soylediler 7 aya geldik havuc ye canim katur kutur elimde yedim.belkide hala ondan yasamini surduruyor bebegin suyuna iyi geliyormuş bende burda almiştim tavsiye
KubraSS- gldnn ben günde 5 lt içiyordum canım yone yok ama havus suyu ve armut işe yarıyor diye burda okudum dene istersen
gldnn Evita doktor bana ictigin suyla alakası yok dedi basima ilk defa boyle bisey geldigi icin bilmiyorum
gldnn anne543769 suyu zaten bol içiyorum bol su içtiğim halde böyle oldu 29 u tekrar gidecem detaylıya carsamba gunu devlet hastanesine baska doktora gidecegim sorunun arastirilmasi gerekiyormus
Hav12316 gldnn ne kadar arttı bu sorun cnm üzülme dinlen bana da dediler başka yere gittim iyi dedi iğne başladım ben kan akışından kaynaklı çıktı
gldnn Ececem ya bendede akinti oluyor su akio gibi doktora sordum normal dedi valla bilmiyorum cok can sıkıcı konular
gldnn Evita ertelemedim. canim hastaneye gittim crs tekrar gidicem simdilik doktorum dedigi gibi uc lt su icecem bakalim bi duzelme olacak mi
gldnn Esra_35 inşallah canım. hamileligimin baslandigi bugunden yana devamli sikintili bir ay once suyu gayet iyi dedi doktor sonra sabah bi kalktim kanamam var cok korktum hemen hastaneye gittim kalbi falan atiyodu bugun ki gittigim. doktor suyu az gibi geldi bana direk detayliya git dedi detayliya girdik suyu ne az ne cok sinirda gibi bisey dedi galiba ultrasyonda gorunmedi perinalotojiye git dedi kendi doktorum yok aramadigim ozel hastane kalmadi en son sehir hastanesine gittim crs gunu gel sira al dediler oradaki doktor gerek gorurse gonderecekmis insallah bi sikinti cikmaz :(
gldnn Esra_35 ben de havuç suyu sıkıp içtim ender saraç bi programda söylemis galiba arkadasım söyledi hemen uyguladım insan başına gelmeden bilemiyor :(
gldnn KubraSS- canim ya hamilelik basindan beri. sikinti cektigim icin takiyorum ya bisey olursa. diye o kadar hazirlik ettim aldim herseyini hazirladim kendime gelemem yani tek duam sagsaglim dogmasi suan
KubraSS- gldnn vala kuzum ben 29 haftada başladı 39 da doğum yaptım 6 kere hashanede yattım paşam şimdi 7 yaşında ki gelişim geriliği de vardı bende ama şükür sağlıklı
gldnn Dilaraeymen karpuzuda deneyeyim bakim ayin 29 una kadar vaktim var insallah o zamana kadar normale doner
gldnn KubraSS- iyi bari canim Allah herkesin evladini bagislasin anne olmak gercekten cok zormus en ufak biseyde tedirgin oluyorum dengem cok bozuldu