Esrahmet Eylem__Bilal evet çok oluyor bol bol nescafe iç doktorum bana öyle demişti o biraz hafifletiyor
Esrahmet Eylem__Bilal allah yardımcın olsun kardeşim sıkıntısı oluyor mutlaka ama sonu çok güzel bitiyor hiç hatırlamıyorsun bile sonrasında
Hayali-123 Eda1231 kaç haftasın canım ben 38+1 de coranadan dolayı sezeryan diyor doktor 22 mayısta sipinal ile sezeryan olacağım doktor dedi istersen bayramdan sonra ol karar senin ama eğer coranadan dolayı böyle bir endişeniz varsa bayram öncesi olsun dedim ama bilmiyom 🙈
Sdayvs Hayali-123 benim de 22 mayısta 38+0 da alacak bebişi doktorum, perşembe olsun sokağa çıkma yasağına denk gelmesin dedim ama bir gun bile önemli alamam dedi 🙈
Eda1231 Hayali-123 canım ben 38+4 de sezeryan olmuş olacağım doktorumdan ben istedim sezeryan olmasını hamileliğimde çok çektim 2 dk bile ayakta duramıyorum daha fazla çekmek istemedim bayramdan önce kavuşmak istedim yavruma. İnşallah hepimizin doğumları güzel geçer.
Sdayvs Eylem__Bilal harika bir günde geliyor ❤️ Korkmayın benimde 22 mayıs gelicek inş sadece onların gelişine odaklanalım🥰🙏
Meralll Ben de 1 saat sonra hastanede olucam, benim de paşam bugün geliyor 39+1 de 😍😍 hepimize kolay doğumlar olsun inşallah.. hem mübarek Kadir gecesi, hem 19 Mayıs❤️ Allah hepimizin yardımcısı olsun , sağlıkla hayırla alalım kucaklarımıza🤲🏻
Hayali-123 Eda1231 bende senin gibiyim şuan bizde tarihi 22 mayısa aldık Allah’ım hepimize yavrularımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hayırlı kandiller
Meralll Hayali-123 doğum kolaydı spinal sezeryan oldu ama sonrası biraz zorlu geçiyor açıkçası canım sancılarım ağrılarım var biraz .. çok şükür sağlıkla kavuştuk ama yüzünü görünce her şeye değer💙
Hayali-123 Meralll ay çok sevindim ne güzel rabbim analı babalı büyütsün 🥰 yarın bende sipinal olucam çok heyecanlıyım epidural da yaptırsam mi ağrım olmasın diye
Arinna Dunyam28 Canım önce ben 3 gğn sonra hemen tayt giydim yüksek bel. Sonra eczanede gördüm aldım siyah kuşak enli. Onu sardım belime hep.
Hayali-123 Meralll evet doğum yaptım aldım yavrumu kucağıma rabbim tüm bebekleri sağlık sıhhat uzun ömür versin inşallah