Eylem__Bilal Merhaba arkadaşlar belki bilenler vardır son üç gündür falan buralarda sezeryan ihtimalimle dolaşıp duruyordum bu gün belli oldu yarın sabah sezeryanla dünyaya gelecek bebeğim bana şans dileyin inanılmaz korkuyorum 😬
Eda1231 Eylem__Bilal benimde 20 sinde gelecek inşallah bende korkuyorum ve heyecanlıyım. Umarım çok çok güzel geçer doğumunuz 🙏🙏
P_6 Eylem__Bilal canım benim de yarın sabah 9 da doğumum spinal olacağımmm 🌸 inşallah kolaylıkla geçer
Hayali-123 Eda1231 kaç haftasın canım ben 38+1 de coranadan dolayı sezeryan diyor doktor 22 mayısta sipinal ile sezeryan olacağım doktor dedi istersen bayramdan sonra ol karar senin ama eğer coranadan dolayı böyle bir endişeniz varsa bayram öncesi olsun dedim ama bilmiyom 🙈
Arinna Eylem__Bilal anestezi uzmanı seni yönlendiriyor canım. Böyle duracaksın diye duruyorsun yapıyor. Acımıyor
Eylem__Bilal Arinna sizin kaç gün oldu peki sonrası nasıldı bebeğe bakarken falan zorluk yaşadınız mı
Arinna Eylem__Bilal 2 ay önce oldum canım. Mutlaka yanında biri şart. İlk zaman çok ilgilenemiyorsun Yani ben ilgilenemedim. Kaldıramadım ve eğilemedim. Annem alıp bana veriyordu. Birde uykusuz kalıyorsun ev işi yapamadım çok. Benim canım çok tatlıdır ama😂😂 yani yapsam yapardım çok nazlıyımdır. Kişiden kişiye değişiyor. Benim yan tarafımdaki kadın kalktı kendisi yürüdü valla. Gezdi. Ama bebeğine vakit ayırma açısından yemek ev işi mutlaka başka biri yapmalı. Uyuman lazım süt içinde
Eylem__Bilal Arinna 15 gün falan kayın validem de kalacağım hala toparlanamazsam biraz daha kalayım o zaman kose kaç gün sonra kullanmaya başladın tabi kullandıysan😊
Arinna Eylem__Bilal Korse değilde ben tayt giymeye başladım hemen. Yüksek bel. Sonra bağlamaya başladım. 2 ay toparlandı karnım. Ne çatlak ne sarkma yok
Arinna Eylem__Bilal Rica ederim kuzum her zaman🙏 Sağlıklı doğumlar diliyorum🙏 Sağlıkla mutlulukla gelsin bebeğin❤️
Esrahmet Eylem__Bilal hiç korkma vala yarım saatte bitiyor hersey ilk 3 gün ben felç oldum heralde birdaha asla düzelemem diyorsun sonra bakmışsın hersey normale dönüyor. Tek tavsiyem bol bol yürü ne kadar yürürsen acayip rahatlıyorsun Allahım yardımcın olsun insallah
Esrahmet Eylem__Bilal evet çok oluyor bol bol nescafe iç doktorum bana öyle demişti o biraz hafifletiyor