Dilan43 Mrb arkadaşlar benim ilk hamileligim 32 haftamızdayız ama iki gündür bebegim pek hareket etmiyor dün sabah çok az bir kıbırdama oldu başkada hareket etmedi ilk oldugu içinde pek birşey bilmiyorum yardımcı olurmusunuz RC etsem normal bir durum mu acaba? 😔
poyrazsmom_ Dilan43 hemen hastaneye gidin dünden beri tek hareket hissetmişsiniz normal bi durum olabilir mi
Dudubicerr Dilan43 aslidna 32 haftada hic durmuyorlar o kdr xok hareket ediyorlsr ki bu haftalarda bol hareket etmesi lazim sen yine de bir acile gidebilirsin ya da doktoruna bir gorun arkdasim
Nihalagpak Bence kesinlikle doktorunu aramalısın, belki sen uyurken aktiftir, sen uyanıkken uyuyordur ama belkilerle olacak bir durum değil. Doktor kontrolü şart
Elizzz Dilan43 bu haftalar bebegin en hareketli oldugu haftalar kesinlikle dokrorunuzu arayin eger ozel degilse acile gidin beklemeyin ALLAH korusun
nursenakaynak01 Dilan43 Dilan43 ayni durum bende de vardi 33 haftamda doktorumu aradim gubde en az 10 defa hareket etmeli demisti hastaneye cagirsi gittim suyumda azalma varmis suan her dakika hareket sayiyorum 37 haftada aliriz boyle giderse demisti carsamba gunu de kontrole gidicem iste 37 oluyoruz
AybarsMomy Dilan43 bende 32 +6yım hafta başı kontrolüm vardı doktor hareketler azalabilir ama 12 saat içinde 10 hareket saymazsan hemen hastane geliyorsun dedi. İhmal etme
AybarsMomy Dilan43 herhangi bş sıkıntısı olduğundan değil bebek irileştiği için söyledi ama azalma falan yok çok fazla hareketli hatta ne gece ne gündüz durmuyor
Hmsregmze Dilan43 sağa veya sola döndüğünüzde bebekte sizinle birlikte kayıyor mu? Benim normalde ben saga da dönsem o solda kalırdı. Sımdı nereye yan yatsam oda kayıyor ve hareket etmıyor sizde dener misiniz bosuna korkmak istemiyorum normalse
Darkgod Hmsregmze benim hiç kayma olmaz idi benim çocuk hep bir yerde kalır di .. ama mutlaka doktora görünün
AybarsMomy Hmsregmze sağa yatınca sağa kayıyor ama ordan vurmaya devam ediyor yani benim oğlum biraz yaramaz ben yattığımda hep tepinir sağda yatsam sağda solda yatsam solda.
Dilan43 Hmsregmze bende saga sola yatıgımda çok hareket ederdi kızım tekme atardı ama 2 gündür atmıyor maalesef ki
Dilan43 Misssimsek şuan hareket etmeye başladı ufaktan eger hareket etmemeye devam ederse doktora gideceğim
Hmsregmze Darkgod bende oyle hatırlıyorum bugun bı tuhaf neyse daha dün nstye girdim iyiydi sahurdada hareket ettı ama 7 den beri oynamıyor benımle birlikte karnımda kayıyor