Tugbaaa0909 açıkçası 5.haftada beta değerini ölçmedi. Daha kese oluşmadan önce 2 gün aralıklarla beta değerine baktı.3,5 haftalık falandım sanırım.ilki 267, 2 gün sonra 617 çıktı. 4 haftalıkken kese gözüktüğünde doktorum ikiz gebelik gibi duruyor, iki tane kese gibi bişi gördü ama kanama da olabilir dedi. 6.haftada gittiğimde bariz 2 tane kese vardı ve 2 bebeğimin de kalp atışını dinledim zaten