Zz2434 benim bebegimde 33 haftalık bir bebek kadar doğdu gelişim geriliği vardı ve strese girdi bebek dediler acil sezeryanla aldılar 2 kilo dogdu yogun bakımda yattık bir hafta çıkarken kilosu 1700dü ve yanımda hiç yardımcım yoktu pamuklarda buyuttum derler ya gercekten öyle buyuttum sadece iki ay mamayla beraber meme emdi ama öyle hızlı buyudu ki kimse inanmıyodu premature olduguna şimdi 3 yasında valla kök söktürüyo bize kalbini ferah tut o küçük doğanlar çok daha hızlı buyuyolar💕💕💕