Öncelikle merhaba . Bu programın en sevdiğim tarafı doğum hikayesi okumaktı ve hep diyodum benımki nasıl olcak diye 😅şimdi sıra bende 🙋♀️Benim hamileliğim rabbime binlerce şükürler olsun mükemmel geçti ilk 1 ay bulantı oldu sonra ye,iç,yat validemle altlı üstlü oturduğum için😅hiç mide yanması olmadı , hiç ödemim olmadı,hiç çatlağım olmadı ama göbek deliğimin üstünde küçük olmuş yeni olmuş 😅 37.haftaya kadar bel ağrısı ve kasık ağrısı cekmedim 😅kızlar ben gebeliğim boyunca hiç beyaz ekmek,pirinç pilavı,makarna,hazır içecekler,hazır yiyecekler,pasta, börek,poğaça hiç yemedim aşırı dikkat ettim ve hep saatli saatli yedim . (Ama 9.aya girince her akşam canım çikolata isterdi her akşam 1 paket yerdim😅)kahvaltımda her sabah haşlanmış yumurta,avokado,bol yeşillik,zeytin, peynir,cevizi ve 2 dilim tahıllı ekmeğimi hiç eksik etmedim ara öğünlerimde 1 meyve ve 1 bardak süt hiç eksik etmedim öğle yemeğimde sebze yemeği ve yoğurt 3 dilim tahıllı ekmek akşam yemeğimde et, tavuk,balık üçünden biri ve yeşillik salata hiç eksik etmedim ve imkanınız varsa kefiri ve yoğurdu kendiniz mayalayın🥰
yatmadan önce 3fındık,3 badem,kefirimi içer yatardım🥰ve sağlıklı olan herseyden herseyden yiyin yeri geldi kelle paça,işkembe çorbasını hep valideme yaptırdım 🥰ben acı biber hastasıyım hergün deli gibi yedim hiçbısey olmadı valla 😅bebeğimde 3755 doğdu 😍şimdi benım hikayemde sıra 🤷♀️
pazar günü yani 17 Mayıs bütün gün akıntım vardı sarı,beyaz,sümüksü,normal önceden de olduğu için toz kondurmadım sonra hafif hafif suyum geldi 3-4 defa iç çamaşırı değiştirdim ama yine rahatım evde annem ve validem var çok panik yapacaklarını biliyorum 😅ikindin gibi eşimle ebebege korse almaya gittim normalde 5 dka olan yeri biz 1 saatte gittik diyaframdan dolayı çok sıkıştım ki normal değildi ben her 1 saat akşam yürüyüş yapıyodum küçük adımlarla yürüyodum sıkışmıyordum 😅eşime dedim bebek bu gece gelicek sanki😅eve geldik ben her ara öğünümde 4-5 hurma yiyodum tabi 1 haftadır . 37.haftada çatı muayenesinde 1 cm açıklık vardı 39. Haftada çatı muayenesinde 2 cm açıklık vardı neyse Hurma yedim uzandım bel agrım başladı 10 dk bir geliyo gidiyo ama çok hafif 🥰anneme dedim kilodum ıslanıp duruyo sonra int bütün videolarda dogumda açılma hızlandıracak bütün pilates hareketleri yaptım annem kızmasına rağmen 😅20 dk boyunca yaptıktan sonra pilates topunun üstü hep su olmuş kardeşim dedi 😅evde herkez çok panik güzel bi aklıma gelen duaları okudum duşa girdim duşta sıcak suda 20 dkya yakın sıcak suda baya oyalandım hala geliyor ve açılma hızlansın diye 😅sonra depend takıp gittik 😇Hastaneye girer girmez ebeler baktı 4 cm olmuş yalvarıyorum suni sancı vermeyin diye onlarda yok vermiycez güzel gidiyorsun dediler 😊yarım saat geçti 6 cm olmuş tabi arada hurma atıım agzıma🙋♀️Nstde sancı çekmek çok zor ebelere yalvarıyorum pilates getirin diye 😅pilateste izlediğim hareketleri hep yaptım 🥰6cm den sonra ben bittim işte 🤦♀️Dayanamıyorum diye odamı inlettim, sezeryan istiyorum diye ebelere söyleniyorum 😅1 saat geçtikten sonra 8 cm olmuş ama ben çok kötüyüm 😳doktorum geldi sezeryan istiyorum dedim kalp atışı kötü olursa alıcam çok iyi gidiyorsun az daha dayan diyo😅ebe gitti 10.30 da gelip tekrar bakıcam dedi ben dka sayıyorum ebe gelse de baksa diye 😅😅10.25 ebe yi çağırdım gel bak diye 9-10 cm tamam doktorun geliyo dedi🙆♀️10.30 da girdim ameliyat hanaye 11.de çıktım 😇ama kızlar deli gibi araştırın doğumda ne yapıcam nasıl ıkıncam, ne hareket filan ben çok araştırmıştım 😏bende hiç ıkınma hissi olmadı ya doktor bile şaşırdı 😅çatala binmeden önce ebeyle squat hareketi yaptık çatala çıktım sancı geldikçe ıkın dediler . İlk başta küçücük ıkındım 😀😀sonra sancı gelince kocaman nefes aldım aşşagıdan verdim agzımdan degil yani😅sonra doktor son kez bebek geldi niye kestin dedi son kez daha kocaman ıkındım bağıra bağıra tabi😅bebegin çıktıgını hiç hissetmedim 😅gözüm kapalı yaptım herseyi bir baktım bebek çıkmış, silmişler üstünü giydirmişler ,tartmışlar bana daha getirmiyorlar ama gözümü alamadım çok merak ettim nasıl bısey diye 🥰🥰🥰sadece 1 dikişim var ve o dikilirken bile canımdan can gitti🤦♀️Doktor başta dikememiş sonra dikti 😔sonra bebişimle odama indik 😍ebe direk göğüs ucumu bebege verdi başta almadı ama mecbur alacak 😁😁😁sonra emdi , kakasını yaptı , şekeri ölçüldü 59 çıktı gayet iyi denildi 😇bebiş geldiğinden beri uyuyor zorla emziriyorum 😅🙏ben sancı çekerken tabi annemgil 41 Yasin dağıtmışlar 😅😅çantama o kadar şey koydum sadece hurma,patik ve yelek kullandım 😅hepsi gereksizmiş lohusa seti filan neler almıstım almıstım oysaki 😅bu arada ben hep sancıyı çekerken atlet ve hastanenin taktıgı külot bezle odamda kavrandım ve öylece ameliyat haneye cıktım önlük filan giydirmediler 😅ki kapalı insanım ama o an yemin ederim aklınıza gelmiyor ben sürekli altıma hep kaçırdım ve sürekli suyum geldi 😅iyiki efofman giymemişim en az 10 defa bezimi değiştirdiler 🤦♀️ dilimizden duayı hiiiiç eksik etmeyin ben hep dua ettım allahım bana ve bütün hamilelere hızlı açılmayla,suni sancısız iki ıkınmayla dogurmayı nasip et diye rabbime şükürler olsun öylede oldu 🙏rabbim evlat sahibi olmak isTeyen herkeze degil bakabilecek,ana olucak herkeze nasip etsin (çok görüyoruz çöpün yanına oraya buraya atan özellikle Müge anlıda🤧)53 le gebe kaldım doğuma girmeden önce, suyum filan gelmeden önce 68tim şimdi ne kadara düştüm bilmiyorum .iri bebek doğurmak büyük avantaj çok güzel itti kendini🥰iri bebegi olupta normal doğumdan korkmayın 🤷♀️ hıkayem bu kadar 39+6 dan 3755 doğan alperim🥰dünyama hosgeldin cennet kokulum 👶 💖