Daha önce mağazada 220 tl olan beğendiğim bir ürünü Hepsiburadadan 160 tlye aldım.
daha vaktiniz varsa bir modele karar verip onu araştırabilir siteler arasında indirime girmesini bekleyebilirsiniz ☺️
benimki eda baby, kalitesini çok beğendik. Yaldızlı olmasına rağmen yıkamada sorun yaşamadım 🥰