Hayırlı akşamlar hanimlar 23+2 günlük gebeyim lakin bizim ufaklık kendini ancak gosterebildi ve ben henüz bir çorap dahi almanın tadına varamadım sormak istediğim şey şu ki uygun hastane çıkışı nereden alabilirim cevap veren herkese şimdiden teşekkürler..😘