DenizEliz Haticebulent inşallah açıklık aynıydı sabah sancı biraz daha şiddetli ama eve geldim iftardan sonra yine gidicem
poyrazsmom_ Arzuarzu canım doğum sancılarımıymış ne durumdasın varmı bir gelişme bende 39+2 yerimde sayıyorum hala 😫
poyrazsmom_ Arzuarzu aynı kaderi paylaşıyoruz canım valla napcamı şaşırdım bende iyce ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum😫inşallah bi an önce doğururuz haberleşelim
Arzuarzu poyrazsmom_ inşallah yaaa 🥺 squat yapıyorum plates yapıyorum yok suni sancı almak istemiyorum bu haftada olmazsa haftaya suniyle başlatırız doğumu demişti doktorum
poyrazsmom_ Arzuarzu bende bol bol squat falan yapıyorum sırt ağrısından başka bişey yok artık hayırlısı 🤷🏻♀️