DenizEliz Kızlar hastanedeyim 2 cm açıklığım ve kasılmam var doktor şimdilik eve yollayacağız sıklaşınca geleceksin dedi. Ama önce nst çekiliyorum onun sonucuna göre konuşucaz biran önce doğurmak istiyorum artık 😁
Esensena DenizEliz kaçnhaftalıksınız cinsiyet nedir birde kasılmalar için mi gittiniz doktora. Hakkınızda hayırlısı olsun Allah sağlıkla kavuştursun
Arzuarzu DenizEliz Yaa ne güzel sevindim senin adına inşallah sağlıkla kucağına alırsın😌 benimde şuan kasılmam var birde bel ağrım 39+1 iz inşallah doğum sancılarıdır
Tugbacolak DenizEliz persmbe gunu gıttım 2 cm acıklık vardı 5 dakkada bırde kasılma ancak hala doguramadım bu arada 41+1 im ama bebegım ınatla gelmıyor
DenizEliz Tgce16 ayyu hadi inşallah allah rızası için banada dua edin biran çnce kurtulayım çok çektim hamileliğimde berbat bi hamilelik geçirdim🙁
poyrazsmom_ Arzuarzu canım doğum sancılarımıymış ne durumdasın varmı bir gelişme bende 39+2 yerimde sayıyorum hala 😫
Esraminnak DenizEliz benimde 20 gündür 1 cm açılmam vardı ne oldu bilmem 😬😁37+3 üm bende. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin canım benim.
Haticebulent DenizEliz ilk sahur yapacağımız alsam 39+6 iken yani bende 2 cm.aciklikla gittim ama sancılarım vardi benm 2 saat icinde de doğurdum zaten :) sahurda kucagimdaydi bebegim