F_Nermin
Tabi ki normal doğum canım. Hem kendi sağlığın hem bebeğinin sağlığı için. Ufacık bir araştırma yapsan normal doğumun bebeğin psikolojisine ve ruh sağlığında ne kadar etkili olduğunu görürsün. Ayrıca eğer acı çekmekten yada sancıdan korkuyorsan kimi insanın sezeryan süreci normal doğumdan çok daha ağrılı geçiyor. Bu iş nasip işi. Etrafımda sezeryan olup ölümlerden dönen çok insan gördüm. Normal doğum yapmış bir insan olarak söylüyorum. Bir anne için çocuğunu normal doğurmuş olmanın öz güveni bile başka💪
Aynı zamanda bebeğine bağlanma, gaz problemi, hiperaktive, sütün gelmemesi gibi bir çok problem sezeryan doğuma oranla çok daha az. Hiç korkma çektiğin 1 yada 2 saatlik sıkıntının sonucu çok güzel oluyor.