Meraba güzel anneler ve güzel anne adayları❤️
Ben 37.1 haftamdayım artık ama sezeryanmı yoksa normal kendimmi doğum yapayım bilmiyorum. Doktorum bir sorun yok kendinde doğa bilirsin dedi ama sezeryan istersende kendin bilirsin yani benim seçimim olduğunu söyledi. Mayın 5i gitdiğimde çoçuk 3kiloydu. Yani 35.2deydim ve haftama göre büyük geldi bana, yemekden kesildim doğru düzgün yemedim 8i bir daha gitdim kan analizi için gelmişken bide USM de bir bakayım 2güne ne kadar artmış diye 3.120geldi. Ben şok oldum çünkü 2gün sadece su içiyordum bide hafif salata yerdim. O gün bugündür gün içinde sadece 1kere çok ama çok yemek tüketiyorum. Hep su, acdığım zaman ise çay içiyorum. 2-3 güne yine gidicem doktora kilosu için. Büyük olarasa sezeryan istiyorum, ama sonrası dikiş falan ağrıları oluyor söylenir çoçuğu kucağa götüre bilmemek falan. Siz ne dersiniz? Gerçekten yazılan her bir yoruma ihtiyacım var..