36+6 olduk aynı şeyler bende de var ve fena ödemli durumdayım 😥 ellerim ayaklarım oldukça şiş ve ağrıyor zaman zaman, hamilelik denen şey şu son 2 aymış daha öncesini rahat geçirdim asıl zorluk son 2 aydaymış vallahi. Allah hepimizi sağlıkla kavuştursun