yaprak102yapo ben 12 günlük bi anneyim bebeğim normal gelmek istemedi sezaryene girdim hemen arkasından hamile kalmak istiyodum ama sezaryen olunca korktum açıkçası bi zararı olur diye sizin arada ne kadar var bi 6 ay sonra gebelik olsa riski olur mu acaba doktora sormaya cesaret edemedim 😅😅