Csnsu benim ve eşiminde sigortası yok. Analık hakkından yararlanıyorum ve sadece Devlet ile şehir hastanelerinde geçerli. Herhangi bir yere başvurman gerekmiyor. Sıra alacağınız zaman oradaki sekretere söyleyin, onlar ona göre giriş yapıyorlar. Tahliller, usg’ler hepsi ücretsiz. Eşin sigortalı olsa zaten onun üzerinden bakınırsın. Doğum ücreti de almıyorlar. Sadece ilaçlarını parayla alıyorsun o kadar.