Aygul01 Canım olabilir bende bilmeyenler bilgilensin diye yazdım zaten.Eşinin sigortası varsa bile ondan faydalanıyorsun kendi sigortan varsa sigortalısın zaten.Ama analık hakkından faydalanmak için hiç sigorta olmaması gerekiyor.Faydalanınca da sigortalılarla aynı ücreti ödüyorsun.Mesela sigortasız 150 ise analık hakkıyla gidende sigortalı olanda 100 lira veriyor.Bende bilmiyordum böyle hakkımız var neden fazla ücret ödeyelim,mesela ben şimdi mecburiyetten özele gidiyorum maddi açıdan zor oluyor diğer türlü..