Benim canim hicbisey istemiyor kizlar ya hicbisey yiyemiyorum. Evde olmamizdanda kaynaklaniyor sanirim herseyden tiksindim 15 haftalik olduk hala cok kusuyorum. Ev yemegi gormek istemiyorum soyle disarida yiyebilsek iskender balik ozaman yiyebilecegim sanirim. Ki kirmizi et yemem normalde. Siz kac haftaliksiniz?