HafsaRumeysa Birhemsire ne demek nerden cikti uslubunuz sahane gercekten inanmayabilirsiniz ama saygili olun bari biz oyle ogrendik ogrendigimi soyledim selametle
Ececem Bende kızım olacağı için tek isim koydum. İleride evlendiğinde kızlık soyadını almak isterse zorluk olmasın diye. erkek olsa beeeelki çift isim koyardım ama pek sevmiyorum
Birhemsire HafsaRumeysa kesin olmayan bilgiyi kendiniz öğrendiniz diye sanki %200 öyleymiş gibi lanse ederseniz size bu üslup az bile.
HafsaRumeysa Birhemsire terbiyeli olun hanfendu kimin kime ne uslup gosterecegini kimin neyi hakettigine siz karar veremezsinz sizin hakettiginizi gostermiyosam buda bende kalsin ayrica dini seylere inanmasanizda susun o zaman bizler kimsenin gorusune inancina karismiyoruz kimsede bizim inancimiza karisamaz 😎😃
Birhemsire HafsaRumeysa hadi ya allah razı olsun göstermediğiniz için. Ayıp bana ki sizin gibi biriyle muhatap oldum…ne kadar eften püften şey varsa siz gibilerin kafasında..🤟🏼
123abc _2prensesannesi_ kesinlikle hasret ada madem adı olucak hasret kullanılmaz okulda flan sonra da kendi isteğine göre kullanir
Degisken Ben iki ismi sevmem çünkü iki tane isim koyuyorsun sadece kimlikte kalıyor. Ama sizde hasret adaya oy verdim .hasreti kullanmak istemezse adayı kullanır diye.tek tercih derseniz ada derdim.
_Koncuy_ _2prensesannesi_ Hasret🌸. Hikayesi var, bir anlamı var. Hem şu zamanda çok tercih edilmeyen bir isim, Ada ismi çok demodeleşti bence. İkisi beraber de uyumlu durmuyor. Eşinizin tercih sebebi de çok hoş👍