_2prensesannesi_ Birhemsire canim ilk kızımın adi asya buda sadece ada olur diye dusunmustum ama eşimin annesi yeni vefat etti uzakda oldugumuz icin hep anneme hasret gittik adini hasret koymak istiyorum dedi kirmamak icin hasret ada olsun diyorum ama cift isimde kararsizim 🤷🏻🤭
Didi6 _2prensesannesi_ Hasret isminin sizin için anlamı varmış. Hikayesi olan isimleri seviyorum ben. 💖 Ada ismi bana aşırı yalın geliyor. Beğenmiyorum pek. Çok kullanıldığı için havasını da kaybetti bence
HafsaRumeysa Yarim_Kilo_Kiyma ilk kizima hatice rumeysa koydum ikinci kizima zeynep hafsa koycm insaAllah 😊
_2prensesannesi_ Didi6 aslinda benim ismimide dogdugumda hasret koyacakmis annemgil ama sonradan değiştirmişler yani hikayesi var simdide esim boyle isteyince kiramadim 😊 ada ismi de diger kizimla uyumlu asya ada diye dusundum ama pek emin değilim bende 🤷🏻
Didi6 _2prensesannesi_ Aaa ben sizin yerinizde olsaydım o zaman kesinlikle Hasret koyardım 😊 Sağlıcakla gelsin prenses inşallah.
_Koncuy_ _2prensesannesi_ Hasret🌸. Hikayesi var, bir anlamı var. Hem şu zamanda çok tercih edilmeyen bir isim, Ada ismi çok demodeleşti bence. İkisi beraber de uyumlu durmuyor. Eşinizin tercih sebebi de çok hoş👍
Brokoli tek isim taraftariyim. şıklarda ada tek basina olsaydi kesin onu secerdim. hasret ada bilemedim, ada var diye sectim.