Ceycey34 ben de 14 haftadayım, şimdilik ufak bir çıkıntı var, o da ancak benim anlayabileceğim seviyede. Daha önce karnımdan açık ameliyat olmuştum, bu kadar erken belirmesinin de ameliyattan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Şu an bebeğin boyutunu düşünürsek karnımızın olmaması normaldir diye düşünüyorum, ilerleyen haftalarda büyümesi hızlanınca büyük ihtimalle karınlar çıkmaya başlar.