Ceycey34 MelikeEmre_ bana direk aaaaa neden bişey yok sen kesin yemiyorsun yeeaaa deyip delirtiyorlar 😅🤦♀️
Deletedmom021 Ceycey34 bence normal çünkü ben 18+3 oldum ve 77 den 73 e düştüm zaten bebek 200 gr 😅 bi kac aya inşallah alırız 🥰🙏
Deletedmom411 Ilk hamileligimde 24. Haftada çıkmıştı , şuan 3. Hamileligim 20 haftaligim suan ve maşallah ilk gebelikte doğuma gittigim göbekle yaşıyorum ve daha yarisindayim bi korku basmış değil desem yalan olur🤣 en güzel yani hiç çatlamamıştım.
Minik-mucizem123 Ceycey34 bende başta öyleydim benimde ilk gebelik eşimin basını şişiriyordum göbeğim niye çıkmadı diye ama İnan şimdi iyiki çok çıkmadı diyorum. Büyük avantaj bence 🤗 rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin insallah 😍😍
Mervenur_kcbs Ceycey34 20. Haftaya yaklaş kuzu çıkmaya başlar benimde öyleydi bir anda çıkmaya başlıcak zaten gün gün 🙈
Mervenur_kcbs Ceycey34 20. Haftaya yaklaş kuzu çıkmaya başlar benimde öyleydi bir anda çıkmaya başlıcak zaten gün gün 🙈
Semadurmus Ceycey34 muhtemelen ic karnizi genis ben 14 haftligim var karnim var ama ic karnim kucuk oldugu icin kizimdada aynisiydi uzulme cikar 🤗🤗
SeHer1909 Ceycey34 bende aynı sizin gibiydim 18. Haftaya kadar 18de uyandım işe gidicem bi baktım pantolon sıktı dedim gazdır bişe olmaz giydim gittim o pantolonu ama akşam olmadı bana 🙊 vicdan da yaptm bir günde cıktı 😂
Cucu2015 Ceycey34 bebeğin gelişimi yerindeyse iyi bir şey bu. Kıymetini bilin bence bakmayın kimseye 🤗
Nmeric Ceycey34 merak etmeyin 17. Haftadan sonra atağa geçecek göbişiniz 🤗 ben ikizlere hamileyim fakat 15-16. Haftalara kadar dümdüz karnım vardı. Şimdi 17 bitecek 18e gireceğim inşallah hafiften belirmeye başladı ama dışarıdan görenler hiç hamile değil gibisin diyorlar. Ayrıca 17+6dayım sadece 800gr aldım. Bebeklerimin gelişimi de tam gününde. O yüzden çok takmayın bence 🤷🏼♀️😘
Ceycey34 Nmeric ohhh mis gibi bir taşla iki kuş geliyor size 🐦 sağlıkla sıhhatle gelsinler insallah ❤️🦋
Defne06 Ceycey34 iç karnınız büyük olabilir dert etmeyin benim de yok denecek kadar az idi 20 sonrası büyümeye başladı