Fatovebebegi Aydeniz09 kizima hediye gelmişti onu asla kullanmadı eczanede 7 TL’ye olan emziği seçti 😁ama baya güzel kaliteli emzik benim kızım beğenmedi
ozgeya Aydeniz09 biz kullanıyoruz.Bebeğim reddetmedi.Soft ile air aynı bu arada.sadece kenarları değişik.ikisini de kullandık.
Rafet-0810-16 Aydeniz09 ben oglumda dogdu 2 yasina kadar avent emzigi kullandim cok saglam ve bence en kullanislisi o düz damak oldugu icin dislerindede herhangi bi yamukluk olmadi 😊