tugce0606 vallahi ben normalde günde 2 paket içerdim hamile kaldıgımı öğrennce bayağı azalttım bazen bir kaç adet oldu ilk 3 ay ama bu aralar bokunu çıkardım stres oldukça…doktoruma söyledim zaten normalde 6 ay öncesi bırakmak lazımdı..bırakamıyorsanda azalt dedi yarım yarım atıyorum