Aydeniz09 ben sadece yenidoğan ufak biberon ve emzik aldım nuk ve birkaç yabancı markanın emzigi hediye geldi açıkçası emzik emip emmeyecegini bilmediğimiz için duruyorlar öyle kenarda. Bence de set almamaniz iyi olmuş zaten sadece geçen doğum yapan arkadaşım sakin chicco alma dedi aynı avent e benzetmişler ama kaliteli değil dedi he birde avent in mesela 0 6 ay olan biberonunu basligini değiştirip ilerleyen zamanlarda da kullanabilirsin.