Aydeniz09 ilk etapta 250’lik almanıza gerek yok bence.o boyuta çok uzun zaman sonra geçiyorlar.Bence önce deneyimleyin,ihtiyacınıza göre sonradan alırsınız.Benim bir çok markanın biberonu hep kullanmadan elimde kaldı.Üstelik bebeğim mama ile beslenen bir bebek olmasına rağmen.