Aydeniz09 Teste aç karnına mı gitmeliyim? Kaç saat önceden yemeyi kesmeliyim? Randevum saat 3 de . O saate kadar aç durmak zor olacak.
Linababy Aydeniz09 Açsan sanırım dozu yüksek bi içecek içiyorsun. Ama ben tok gitmiştim 50 gramlık şekeri olan bi içecek içmiştim 😊
Misssimsek Aydeniz09 bildiğim 12 saatlik aclik istiyorlar. Bence randevunuzu erken saate alin. Ben akşam 8 den sonra hiçbirşey yiyip icmedim randevum 9 daydi. Önce aclik sekerine bakılıyor çünkü sonra şekerli içecek iciriyorlar
Aydeniz09 Meriwa akovalardan Misssimsek Randevuyu erkene almak istedim ama son bir randevu kalmıştı oda 3 deydi. Eşimde sürekli çalışıyor yarın boş o yüzden mecbur almak zorunda kaldım😢Biraz açlık çekeceğim sanırım.
AybarsMomy Aydeniz09 12 saat açlık gerekiyor demişti doktorum ve sağlık ocağında ki ebe. Virüs yüzünden sağlık ocağında yaptıramadım hastaneye randevumu sabah 9a almıştım ben. İleri saatler zor olur diye. 50 mglık istedi doktorum öyle yaptırdım
Meriwa Aydeniz09 canm bence doktorunu ara özelse sabah git girişini yaptır açlık baksınlar sonra yüklemeni yaptır bi daha tokluğuna baktır sonucu öğleden sonra çıkar doktorla işin olmuyo çünkü öğleden sonra doktoruna git 3 de madem yoksa açlıkdan maf olursun bi ara hastaneyi
Misssimsek Aydeniz09 o zaman bence sabah erken kalkıp 6 gibi yada sahurda falan birşeyler atistir ki yine acikirsin zaten o saate kadar. Akşam yemeğinden sonra ertesi gün 3 e kadar aç bırakma kendini de bebisi de. 12 saat olacak şekilde hesaplayip hafif birşeyler atistir
RuzgarsMommy Aç olman gerek Ilk verdiğin kan açlık olcak sonra gazoz gibi bisey iciceksin ondan 1 saat sonra bida kan alcaklar o da tokluk oluyor Doktor randevun 3 deyse 12 gibi git kan ver hastanede bekle doktora girmeden bişeyler ye mutlaka
Naz1988 Aydeniz09 Canım gitmeden bir gün önce kesınlıkle aksam tatlı meyve meyve suyu içme etkiliyo cünkü bide ac karnına gidiceksin
Ceylizm Aydeniz09 Merhaba Bana doktorum akşam 7 den sonra hiç bir şey yemeyeceksin su içebilirsin demişti. Öylede yaptım. Aç gitmende fayda var çünkü şeker testinden sonra midenin kaldırabileceği en fazla yarım saat sonra kusuyorsun. Senin içinde kolay olur. Tabii doktoruna danış yinede.
SecretaryMother RuzgarsMommy ben de sağlık personeliyim canım eğer 50 mg lık yapılacaksa açlığa gerek yok araştırabilirsin bunu 100 mg lık için evet açlık gerekli yapılacak teste bağlı ama genelde 50 lik yapıyorlar bi problem yoksa
SecretaryMother RuzgarsMommy gramlarından emin değildim evet çünkü ben sadece 50 lik olanı yaptırrdım siz hayırdır tartışma mı yaratmaya çalışıyorsunuz? Komik olan şey ne söyleyin de gülelim