Meryem1995 benim ikinci gebeliğim ilki normal doğum oldu inan ki çok rahattı suni sancı olmadı kendi sancımla doğurdum dikişlerin vardı ama onlarda çok çabuk iyileşti bunu da kesinlikle normal istiyordum ben ama bir türlü olmadı bir sürü egzersiz falan yaptım ama yok benim doktorum da normal doğumu ne kadar çok istediğimi biliyo oda ilk önce suni deneriz dedi ben daha önce şunu sancı uygulanan bir kaç kişi gördüm o yüzden korkuyorum anlattım oda o zaman açılma veya sancı olmazsa sezeryan yaparız dedi Çarşamba tekrar gidicem o zaman kesin karar vericez ama doktorum dedi normalden umudum yok olacak olsaydı çoktan bir kaç işaret verirdi diye ben çok istediğim için bebeğin de durumu iyi olduğu için bekleyelim dedi umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı🙏❣️