Melodixxx 11+5 hamileyim 5+4 de başladı bulantılarım 😭ilk bir kaç gün sadece öğürme oldu sonrasındaki günler kusmaya başladım ,su dahi içsem çıkarıyodum kalp atışı için doktora gittiğimizde doktora söyledim Prilam dr yazdı kullanmaya başladım ilk sanki hafifletti gibi ama sonra hiç etkisi olmadı berbat durumdaydım artık her yediğimi çıkarıyodum bütün enerjim gitmişti ,En son acillik olup serum yedim bidaha ki kontrole gittiğimizde bunu doktora belirttim ne kadar kullandığımı sordu eczacı ilacın üzerine günde 1 tok yazmış ben de o şekilde kullandım, doktor gece yatarken 2 tane içmen gerekiyor dedi, 9 haftadan itibaren gece yatarken 2 tane içip yatıyorum ama hep prilam dr hem folidoce (folik asit) içerken hap midemi bulandırıyo , gün içinde akşam yada sabah hala bulantım devam ediyo ne yiyeceğimi şaşırmış durumdayım koku hassasiyeti su bile tadı tuhaf geliyo umarım kısa zamanda geçer 🙈😞