Kızlar sonunda bende doğurdum hemde sıfır sancı ile :) 37 haftalıkken gittiğim doktor kontrolünde çatı muayenemde 2.5 cm acilma vardı doktor egzersiz yapmaya et dedi eve gelip aynı şekilde yürüyüş plastes squat ne varsa herşeyi varsa hepsini yaptım muayeneden bir gün sonra hafif kanlı bir akıntım oldu muayeneden dolayı sanırım dedim ve ondan sonraki 4,5 gün kansız ama sumugumsu akıntım gelmeye devam etti sonraki kontrole iki gün kala gece karnımda sertlesmeler başladı hiç geçmiyordu ama şiddeti artmiyordu da geceyi öyle geçirdim sabaha geçer dedim çünkü ben doğumu müthiş sancılı bişey bekledgm için bu doğum kasılması değilde dedim sonra sabah baktm hala devam ediyor saat tuttum ortalama 6 dk da bir geliyor ama şiddet aynı artma yok bı tuhaflık vardı ama neydi bende bilmiyordum gidip nst cekildm çok yüksek değildi sancılar eve gelip kendi doktorumu aradım olanları anlattım hemen gel sen acilman vardı zaten dedi hazırlıklı gel dedi apar topar kalktık geldik hastaneye doktor önce bebeğe baktı iyi dedi gel açılmana bakalm dedi aman Allahım 5 cm açılma hemen yatış dedi benim acilman 8 cm olana kadar nerdeyse cooknaz sancı ile oldu doktor suyunu patlatacam dedi nolduysa ondan sonra oldu zaten patlattı odaya gectm başladı o korkunç sancılar ama aralıklı olduğu için dinlenebiliyorum ortalama yarm saat içinde tam açıklık oldu hadi dediler işte dedim başlıyoruz kızlar ben sancı çok çekmedim ama ıkınma benim için çok zordu çok zorlandım ve bebeğimin eliyle kafası bir geldi o yüzden doktorun kestigi geride aştı dikisim şuan çok ağrım var oturup kalkamiyorum bebeğimi sürekli ayakta emziriyorum çünkü oturamiyorum asla. Bebeğime gelince 3.160 Gr 48 cm doğdu smdi yanimda mışıl mışıl uyuyor presnsesim tüm acılara bedel ilaç gbi Rabbim herkese nasıl etsin yavrusunu kucağına almayı herkes benm gbi az sancı ile kurtulsun ikinmada kolay olsun sizde inallah 🥰🥰🤣🤣🤣